Nápolyi ritmusok

vers

Én be szeretnék költözni a Nápolyi-öbölbe.
Én lány akarok lenni, aki senkinek se dől be.
Én hal akarok lenni, aki olajat kerülget.
Én néni akarok lenni, akit senki meg se sürget.
Csak hosszú hajszál hadd lehessek, barna, mint a kéreg.
És legyek árva, szegény, mert én semmitől se félek.
Csak egy bárka akarok lenni, aki sirályokkal táncol.
Én holnap akarok lenni, mert már elegem van a mából.
Én csend akarok lenni, mert itt körülöttem zsongnak.
Én zöldje akarok lenni ennek a fekete lombnak.
Én térerő akarok lenni, hogy mindig vagány lehessek,
és legyek erőtér, hogy ne legyeket hessegessek.
És legyek nyak, ha egyfolytában lányok után fordul,
és szerelmes csók, amit minden érzékszervem koldul,
és látás, szaglás, ízlelés, hallás, tapintás, élet!
És apró pad egy lugasban, ahova odaférek.

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

